Monday, June 25, 2007

Små saker


Jag drömmer ofta att jag kräks som ett svin tills jag inser att det måste vara en dröm och tvingar mig själv att vakna. Det kanske upphör om jag skriver lite oftare här. Förmodligen inte men nu gör jag det i alla fall.
Jag har noterat att andra livsstilsmagasin använder sig mycket av listor. Listor är visserligen helt fruktansvärt men bara för att visa att Super Kotze 4000 inte är sämre än något annat livsstilsmagasin har jag gjort en lista.

Små saker som gör oss glada/ledsna:
  • Japaner
  • Sköldpaddsungar
  • Rovfåglar som äter sköldpaddsungar
  • Att Leila K har gjort come-back
  • Att grabben på bilden äter två sorters korv till sin spaghetti och köttfärssås
  • "En Ding-Ding Värld"
  • Ensamstående barnlösa män som har "skrikande unge" som ringsignal
  • David Attenborough
  • ALF
  • Pappan i ALFs crack och bögfilmsskandal
  • Soffor
  • Folk som filmar sjöodjur
  • Salt 'n' Pepa
  • Att Leika K blev påkörd efter att hon gjort come-back
  • Listor

0 Comments:

Post a Comment

<< Home